søndag den 13. september 2009

Præludium

Jeg havde egentligt ikke tænkt mig at det her skulle være en emo-blog, som skulle uddybe pubertetens mange eksistentielle kriser. Derimod havde jeg tænkt mig at den skulle handle mit arbejde med musikken, visioner, udvikling, koncertoplevelser, tanker og ting i den stil.
I skrivende stund er jeg netop hjemvendt fra en øveweekend med et af de kor jeg synger i, Landskoret. Det er et kor, som hører ind under Folkekirkens Ungdomskor (FUK) Vi har optaget nogle videoer, som vil være tilgængelige på youtube.com i den nærmeste fremtid. Så man kan få en lille smagsprøve på vores arbejde.
Vi planlægger også en domkirketurné. Vi har allerede gæstet Ribe Domkirke, og næste stop er Maribo, Odense, Haderslev og Aalborg. Så kom glad og lyt, datoer følger :)

Landskorets hjemmeside

Klip fra Landskorets CD fra 2006

Ingen kommentarer:

Send en kommentar