onsdag den 29. december 2010

2010

Noget i mig siger det er lidt for meget at lave status over sit liv. Men nogle gange synes jeg altså det kan være meget anvendeligt. Nogle gange kan det faktisk være opmuntrende, fordi jeg godt kan føle at jeg ikke har lavet noget et helt år, men så viser det sig at jeg alligevel har lavet lidt. Jeg synes også det er et godt redskab til at gøre status over hvilke mål for året man har nået, og hvilke mål man vil satse på i det kommende år.

Rejser: Berlin, Prag, Bruxelles, Island, Norge

Koncerter (hvor jeg medvirkede): ca. 42

(store) Værker (jeg har spillet/sunget): Schostakovich: 5. symfoni, Rachmaninov: Vigilie vesper, Faure: Requiem, Händel: Messias, Hans Krása: Brundibár

Operaer (jeg har set): Dvorak: Rusalka (prag), Alban Berg: Lulu (Kbh)

Festivaler: (cph) Queer Festival 

Største begivenheder: flyttet til Hvidovre, startet på musikvidenskab på KU, erobret to norske bjerge: Besseggen (1743 moh.) og Galdhøpiggen (2469 m), stoppede i Landskoret, alle de nye dejlige og spændende jeg har mødt, turen til Island


Blog: jeg synes ikke jeg har skrevet nok på den her blog. Det skyldes nok mest dovenskab og at der er sket så mange ting efter jeg flyttede, at jeg ikke kunne finde ud af hvad jeg skulle starte med at fortælle om. Til gengæld har jeg startet bloggen Queerliebe, som er blevet et blogger-kollektiv, og det er jeg rigtigt glad for!

Status på mål for 2010:
 - blive optaget på MGK på klassisk sang - nej. Jeg gik til optagelsesprøve, men kom desværre ikke ind.
- flytte til Kbh - tjek! næsten - det blev til Hvidovre, men jeg er tilfreds.
- finde et job - tjek! Jeg blev lærervikar og kirkesanger flere forskellige steder
- begynde til spinning - nej
- begynde at dyrke yoga - tjek! men ikke så meget som jeg gerne ville
- være mere social - tjek! Jeg har virkelig prioriteret at være sammen med andre mennesker efter jeg flyttede, det har ellers aldrig rigtigt været noget jeg har sat tid af til. Jeg synes jeg har fået rigtigt meget ud af det.
- tage på pilgrimsvandring på Caminoen - nej. Det hele var planlagt, men økonomien var ikke til det alligevel. Det bliver måske realiseret i 2012.
- besøge Sidsel i Berlin - tjek! En rigtig god tur.
- få en tattoo - nej
- besøge Taizé-klostret i Frankrig - nej
- forblive sXe - nej. Jeg valgte at bryde det engang i maj og har siden da drukket få gange. Jeg er nu back on track på 4. måned! Men har valgt ikke at kalde mig straight edge mere. Jeg har ikke brug for det. Det får mig til at tvivle mere end det hjælper mig.

Mål 2010
Jeg arbejder stadig på mine mål for 2011.... de kommer snart. Det behøver ikke være før årsskiftet, da det ikke er rigtige nytårsforsæt som absolut skal gælde fra 1. januar


Godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar