onsdag den 13. april 2011

Bogudsalg

Idag var jeg til bogudsalg på hovedbiblioteket i København!

Der var også cd'er, desværre ingen klassiske, men til gengæld en masse jazz, folkemusik, heavy og electronica

En masse partiturer og nogle få noder. Jeg havde fået fat i en masse Beethoven klaversonater, men mens jeg var ude for at hæve penge, var der en dame der snuppede den! aaargh

Jeg købte ellers en masse gode ting:

Partiturer: Beethoven: strygekvartet nr. 15, 6. symfoni, Bach: Brandenburgkoncert nr. 3, a-mol violinkoncert, Händel: Jephta, Berlioz: Requiem

En stor bog om Bachs kaffekantate med en kopi af originalnoderne

Noder til Kurt Weills "Die Sieben Todsünden"

To cd'er med folkemusik
NordenFra: "Vildesten brag" (dansk folkemusik)
Schpilkas: "Sey mir gesunt" (klezmer)

Derudover så jeg verdens (næsten) tykkeste bog om Wagner! en form for biografi på tysk. jeg overvejede at købe den, bare for at have sådan en kæmpe stående. Men jeg gad ikke slæbe den...

wooooooooooooooooooooooooooow

interessant

tillykke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar